selam kızlar 9bucuk aylık oğlum var ve şu 2-3 haftadır uyutmaya götürdüğümde çok ağlıyo ya mama içirmem lazım yada emziğine diş jeli sürüp öyle verebiliyorum bazen inatla onu bile almıyo ancak bunlarla dalabiliyo artık ben bu çocuğu uyutamıyorum bir şeyi yanlış yapıyorum diye düşünmeye başladım bana ne önerirsiniz ya gerçekten uyutmaya korkuyorum