mirgulak Kızlar hayırlı geceler kızım 14 buçuk aylık 1 ay önce yürümeye başladı ama tam denge olarak dengesını tutamıyor arada düşüyor yere sızce 1 ay dır dengeyi tutmama normal mı
Ahhannelik mirgulak normal bir süreç benim kızım yürümeye başladi 2 ay sonra dengesini daha iyi kurmaya başladı ilk zamanlar tam dengede duramiyorlar
sleepnessnami mirgulak 14ayına girecekti yürüdü şuna 15 ay 11 günlük hala düşüyor tam o dengeyi oturtmuş değil ama çok hızlı ve düşünce anında kalkıyor 18 aya kadar dengesini tam kuracağını düşünüyorum bence zamanı var telaş etmeyin
mirgulak Ahhannelik ayy çevre etkısı o kadar oluyor ki annelık olunca daha çok tedırgın oluyor ınsan neden böyle tam dengeyı kuramıyor diyorlar etrafımda sorabılecegım hiç kımse olmadığı için buraya sormak daha ıyı çok sağolun
mirgulak sleepnessnami evet bızımde aynı o aşamada hızlı yürüyüp düşüyor kalkıyor tekrardan 1 ay oldu tam dengeyı sağlamadığı ıcın normal bu süreç mı diye sormak istedim rabbım korusun evlatlarımızı çok sağolun
Ahhannelik mirgulak Çevreye takılmayın çünkü iyiyede bir yorumlari var kötüyede kıyas peşinde hepsi sağlıcakla büyüsün bebeğiniz inşallah 🤲🏻