Merhaba kızlar Diyarbakır da jandarmaya ait lojmanlarda kalanlar varmı aranızda memnunmusunuz imkanları nasıl evler idare edermi kötümü bilgi verirseniz çok sevinirim bu yıl tayinciyiz başvurular başladığın da başvuracağız inşallah evim 3+1 eşyam fazla sıkıntı yaşarmıyız rahat mı ederiz fikirlerinize önerilerinize açığım hepinize teşekkür ederim sevgiler 🌿💕