Mlkkrm genetik yatkınlığı vardır belki ama tabiki doktor kontrolü de şart en azından içiniz rahat eder. Benim oğluma da oldu 1 defa ama o sadece nefes alamıyor gibi oldu içini çekiyordu çırpınır gibi yaptı ve hafif ağız çevresi morardı , o gün çok şiddetli ağlamıştı.Bahsettiğim şey saniyeler içinde olup bitti ama bende ilk defa görünce korktum açıkçası .Yaşadığım yerde randevu bulmak çok zor ama ailemin yanına gidince mutlaka kardiyolojiye götürmek istiyorum.