Merhaba,
2 ay 20 günlük bebeğim var. Son 3 haftadır kaka yapamama sorunumuz var. Çarşamba günü dr 12 gündür kaka yapmadığı için lavman yaptırdı. Bir de fitil yazdı. En geç 6. gün fitil kullan dedi. Çocuğumda buarada 12 gün yapmadığında bir şikayet, huzursuzluk yoktu. Ancak bugün çok ağladı çok ıkındı. 4 gün olmasına rağmen yarım fitil uyguladık ve 2 dk sonra yaptı rahatladı.
Sadece anne sütü alıyor ve Doğumdan bu yana 2.200 gr aldı.
Test yapıldı kan ve vitamin değerlerine bakıldı bir sorun yok.
Ben çok üzülüyorum bu duruma. Sütüm mü yetmiyor diye strese girdim iyice.
Bu kadar küçük bebeği olup, kaka sorunu yaşayan ve çözen varsa tavsiyelerinizi alabilirsem çok sevinirim.