Kısaca kendimi tanıtayım 21 yaşındayım 14 aylık kızım var
Tyt 45 50 net ayt 0 net (11 12 pandemi vardı)
2025 e hazırlansam yapabilir miyim hemşirelik/ebelik istiyorum
Kpss çalışıp memur olmak atanmak zor geliyor bu saaten sonra
Ama yks için kaç saat çalışabilirim evde yapabilir miyim bilmiyorum