nrndyg Sevgili anneler doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ve saçlarım öyle felaket dökülüyor ki tarif edemiyorum, biliyorum gerçici bir durum ama en azından bu dökülmeyi biraz azaltacak önerileriniz varsa söyleyebilir misiniz :’(
88472 Kolajen kullanabilirsin canım, benimde saçlarım inanilmaz dökülüyordu. Kolajen kullanmaya başladım ve dokulmelerim azaldı. Neredeyse hiç dokulmuyor. Düzenli kullanman gerekiyor ama
ilayydurmaz Merhaba hanmlar. Benm de üç buçuk aylıkken başladı 15 gündğr devam ediyor hem kaşıntı hem aşırı aşırı dökülme neredeyse kel kalıcam. Değerlerim normal çıktı birde cildiyeye gidicem
ilayydurmaz Sağlık ocağında değeelerim normal ünv. Hastanesindeherşeyim ekside çıktı ilaç yazdı ama reçete onaylanmamış alamadım. Birde dahilyeye gidicem en kısa zamanda. Şampuan önerdiler aldım deniycem