canimoglum_01 2buçuk yaşında başladı oğlum ve çok artısını gördüm. Oğlum zaten çok sosyal dışa dönük sevecen bi çocuk o yüzden hemen alıştı. Evde enerjisini atamıyordu, kreş çok iyi geldi. Eksileri de var tabi. Bizde ki eksisi çok fazla hastalandı oda okul mikrobu normal yani her yeni başlayan çocuk ilk sene hep hastalanırmış. Şimdi 3yaşında, artık o kadar sık hastalanmıyorda, iyice bağışıklık kazandı diyebilirim. Bilmiyorum bende kararsızdım ama iyi ki de vermişim, onun içinde benim içinde çok iyi oldu.