kadeeer1 45 50 günlükken yaptım 2 kere hiç sorun olmadı. İniş ve kalkıslarda basınctan etkilenmemesi icin emmesi öneriliyor. Ben süt sağıp biberona koymustum. Onu icirdim. Emzik tutuyorsa oda olabilir. Bir sorun yasamadık iki yolculukta da uyumadı biberonla ictikten sonra etrafı izledi vs öyle o şekilde oyaladım. Ama ön taraftan koltuk alırsanız cok rahat olur hem genis bebekli olan icin daha ideal hemde tuvalete yakın alt değişimi kolay oluyor