sevalg kendiniz nasıl giyiniyorsanız bence öyle giydirin artık yenidoğan dönemini geçmiş çünkü bebeğiniz. 8,5 aylık oğluma kısa kollu şortlu tulum giydiriyorum üstünü müslinle örtüyorum ona rağmen sıcaklayıp söyleniyor 😂 çok giydirince isilik olur çok uğraştırır. Bakın göğüsüne sıcaksa üşümüyordur ben hep ordan bakarım. Ya da kucağıma alınca sırtı terli gibiyse çok sıcaklıyordur. Hemen ona göre örtüsünü değiştiririm. Aslında en güzeli uyku tulumları ben müslin 0,5 togluk uyku tulumu almayı düşünüyorum yaz için. Siz de öyle yapabilirsiniz kısa kollu ya da askılı zıbın üstüne giydirir örtmeden öyle yatırırsınız.