Ddmdd inan Benimkide çok değişken. 16aylık olcak haftaya hala doğru düzgün su içmiyo. Aventin alıştırma bardğıyla başlamıştım yere bastırdığında su çıktığını keşfetti içmeyip her yeri ıslattı. Normal bardakla veriyorum iki yudum sonra ağzından çıkarıyo çenesinden akıtıyo. Ablasının pipetli suluğuyla güzel içiyodu onu da bıraktı son zamanlarda. Bazen bardağın içine ayran pipeti koyup içiriyorum onu da fokurdatıyo. Türlü türlü şekilde içirmeye çalışıyorum bende