Kızlarrr selamlar, yaşına girdiğinden beri uyku düzenimiz şaşmaya başladı. Çocğunlukla güzdüz 2 uyku yapıyordu nadiren tek uykuya düştüğü oluyordu. Yarın 14 aylık olacak bebeğim. 2 gündür tek uyku yapıyor ama akşamları uykuya geçişleri çok zor son 1 aydır. Çılgınlar gibi kendini geriye atıyor kucagımda durmak istemiyor. Yatagına koyunca çıkıyor ayaga kalkıyor uyumuyor. Yani uyumak istemiyor diye anlıyorum. Empti kurmaya anlamaya çalışıyorum zorla mı uyutuyorum diye hem ben yıpranıyorum hem bebeğim.
Akıl verir misiniz bana ne yapsam bilemedim. Hem kendime hem bebeğime üzülüyorum.
Sabah 7:30 da uyandı 12 gibi uyudu 2 de kalktı.
2 den beri ayaktaydı. 7 bucuk gibi duş aldık 8 de odaya geçtik. Dokuz bucuga doğru anca uyudu. Bir yerde bir yanlışlık var ama nerde bilmiyorum gerçekten. 6 saattir uyanık artık uykusu gelmiştir diye düşünüyorum ama belki de zorluyorum uyuması için. Fazla mı üstüne gidiyroum acaba bebeğimin?
Sizin bebikler nasıl güzel anneler. Önerilerinize ihtiyacım var.