Kızlar tecrübeli anneler yazabilir mi ? Oğlum 40 ı dolana kadar yiyip içip yatıyordu korku dolduktan sonra bir gaz başladı yani normal değil çocuk ne uyku uyuyor ne dalabiliyor me beslenebiliyor . Çok korkup doktora gittik . Doktor allerji olabileceğini söyledi . Büyük kızım da süt allerjikti hakimim sürece . Doktor Gaita testi istedi sonuçlar şu şekil de ; Gaita gizli kan eser miktarda var . Reduktan madde 3+ . Bu sonuca göre allerji mi laktoz intoleransı mı oluyor . Tecrübeli anneler yazarmısınız. Bu arada 1 haftadır diyet yapıyorum baya düzelme var Hem emiyor hem mama alıyor . Progamin as alıyor mama olarak . Kaka hala mukuslu neden olabilir ?