Baybars02 hlyyy ben 19. Ayında yaptırdım daha kucukken yaptırmadigima çok pişman oldum. Sünnet kulodu vs almıştım ama hiç kullanmadık. Doktor karton bardak koymana gerek yok demişti ama bizimki bez degdikce deliye döndü. O yüzden tavsiyem karton bardağı da koymanız tabi yine siz bilirsinz ama kaka falan yaptığında da pipisine gelmiyor en azından temizlemesi kolay oluyo. İlk gün doktoru dinleyip bardağı koymadigim için eziyet oldu baya. İkinci gün koydum rahatlamıştık. Çabuk toparliyolar zaten şimdiden geçmiş olsun 🤍
Anatotales biraslananasi biz de 3 aylıkken olduk doktorumuza genel mi lokal mi dedim lokal elbette dedi. Hatta tok gelmesini istiyorlar 1 saat öncesinde beslemiştim. Çok rahat ettik ilk gün ben paniktim ama 1 hafta demedi iyileşti. Çokta rahat ameliyat oldu
Anatotales hlyyy kaka yaparsa ve bulaşırsa diye batcroban krem almamı istemişlerdi tek kötü anımız o oldu kaka yaptı birkaç saate ve bulaştı ılık suyla yıkadık kremşanti gibi kremi sürüp kapattık sonra bir hafta boyunca bezi bol bağladım 3 kere kantaron damlattık iyileşti hemen
Anatotales [silindi] çevremde de inanın genel anesteziyle olan bebek duymadım. Kendi doktoruma sordum lokal dedi, profesör ünvanlı çocuk cerrahi ile görüştük lokal yaptılar çok rahat ettik. Bi o iğneyle uyuşrururken çok ağlıyor ama hemen sakinliyor
emosss__ farelikoyunkavalcisi ben salı günü yaptım sünnetini dün antibiyotik ve pişik kremi uygulamaya başladık ama kremi o kadar yumuşak sürüyorum saatlerce agliyo memeyi de almiyo bugün 3.gun aç kalıyor mama da almıyor 3 ay 15 günlük
farelikoyunkavalcisi emosss__ sürekli aglamiyorsa bir haftaya kadar ara ara aglamalari normal demişti doktorumuz ama meme mama reddi neden yapıyor bilemedim bizde o sorun olmamıştı 🥺
hllsahinn [silindi] ben de o dönemde yaptırdım lokal anestezi ile yapıldı genel anestezi biraz daha büyük bebeklerde oluyor diye biliyorum. Lokal için de öyle aç kalma durumu söz konusu değil aslında doktorunuz neden lokal yapmıyor acaba?
[silindi] hllsahinn yol doktorum demedi daha görülmedik yaptıran bir kaç arkadaş öyle deyince ben de şaşırdım
hllsahinn hlyyy karton bardak alın. Alt kısmını kesin bir iki parmak. Flaster bant alın, pipiye geçirin bezi bağlayın. Sünnetten çıkar çıkmaz yapıldı bize bir hafta kadar öyle devam ettik kesin 5 gün kullandık. Çok çok rahat geçti, geçmiş olsun şimdiden ❣️
gokceege hlyyy 3,5 aylıkken yaptırdım lokal anestezi oldu . Yedek kıyafet ve şıngırdak götürmüştüm yanımda 10 dakikada işlem bitti zaten bakımı içinde doktor krem verdi karton bardak vs. Koymadım gerek de olmadı besini sık sık ve her değiştirdiğimde kremini bol bol sürdüm 1 haftada iyileşti
hllsahinn hlyyy karton bardakkk!!!!! Aşırı rahat. Bir boy büyük bez kullanın daha rahat edersiniz. Paronax fitil önerdi doktorumuz. Bir iki kez verdim. Eve geçince fitil yaptım. Bi de bi krem vermişti ismini unuttum ama anestol içerikliydi sanırsam sizee önerirler. Calpol de olsun tabi. Her an için gerekli zaten her bebekli evde olmalı. Yani çok bi yiycek bir şey değilmiş ben ilk zamanlar destek aldım alt değiştirirken sonra sonra kolaylaştı. Bardak takarken tutup bantlamak zor gelmişti. 🌸