Selam kızlar bebeğim 21 aylık olucak.Gel gör ki herşeye ağlıyor ama herşeye.Sürekli mız mız.Ne yapsak yaranamıyoruz aşırı yaramaz hareketli.Kelimeleri var ama henüz konuşamıyor.Yani kelime konusunda bu ay daha iyi gibiyiz mesela bişey dediğimde tekrar etmeye çalışıyor.Ama ne yapıcağımı bilmiyorum bide arada vurma huyu var kendinden büyük bir çocuk gördüğünde vurmaya çalışıyor neden sizce