[silindi] Malum havalar ısındı şuan evim 28 derece bebeğim de 7 aylık zıbın üstüne kısa kol tişört altında şort var gece en fazla 25 dereceye düşer. Nasıl uyutmalıyım teni çok hassas hemen kabarıyor
farelikoyunkavalcisi [silindi] sadece zıbın bile yeterli olur gibi eğer 25 altına düşerse üstüne muslin battaniye atarsiniz
nescafebagimlisi [silindi] 28 dereceyse sıcaktır yani bence giydirdikleriniz iyi , benim bebeğimde kısa kol tişört , şortla yatıyor zıbınsız bazen sadece bezle yatırıyorum çok sıcak olursa
yavrupotuncek [silindi] şuan bizim evde gündüz 29 luari goruyo gecede en fazla 25 e düşüyor incecik bir pijama takımıyla yatırıyorum ustunude ortmuyorum ayakları da çıplak büyük ihtimal birkaç gün sonra tamamen zıbın ile yatrcam
[silindi] farelikoyunkavalcisi Eylul301023 nescafebagimlisi yavrupotuncek Teşekkür ederim🩷 zıbın ve şortla yatıracağım tişörtü de çıkardım şimdiden isilik olmasın🫠
atesarp yavrupotuncek banyo yaptirdiginiz gece nasil giydiriyorsunuz peki benimde oda sicakligim gece bile 26 27 şimdi banyo yaptirdim da ilk defa kisa kol 2 iplik kumasindan zıbin ve cok ince uzun pijama giydirdim iyi mi acaba bilemedim 7 aylik bebegim
minikpandam-_- [silindi] hangi şehir acaba 😇 bizim henüz evler çok ısınmadı merak ettim ben erzurumdayım ev gündüz 23 gece 22 oluyor gerçi bunaltıyor daha iyi gibi
KuzeyinAnnesi03 [silindi] sadece zıbın oğlumun odası 24 derece zıbın ve çok ince şort tulum giydiridim ama pişman oldum
lohusaserbeti [silindi] bizim ev de şuan çok sıcak 28-29 derece askılı body üzerine müslin örttük öyle uyuyor