İki sene önce binaya yalıtım yapılmıştı. Ondan sonra gider daha az su çekmeye başladı. Geçen hafta tamamen kapandı.
Harç-taş-kum-beton u eriten lavabo açıcı da döktüm bugün ama yine su gitmedi
Ne yapmam gerekiyor? Çıldırcam artık, havuz gibi oldu balkon