Songulayaz merhaba, bir yakınımın başvuru sonucu biliyorum, süreç şu şekilde olmuş evlerine gelip inceleme yapılıyor, çocukla konuşuluyor, süt içiyor musun, seviyor musun vs. Borç var mı, acil ihtiyaç var mı? Gibi sorular soruluyor. İnceleme tamamlandıktan sonra süt alıcağı kesinleşmiş, kapıya kadar bırakıp gitceklermiş. Sanırım biraz maddi durum ile alakalı olucak.