feyzas Annem pikonun çikolatasını eline vermiş oynasın diye dişiyle toparmış bi parçasını yutmuş çok moralim bozuldu bişey olur mu 😔
Sedaurud feyzas benimki de aynı çikolatanın jelatinini yuttu bugün serçe parmağımın ucu kadar bişe olur mu acaba çıktı mı sizinki
feyzas Sedaurud valla dikkat etmedim çıkmıştır muhtemelen . Kakasına karışmıştır yani . Bi sıkıntı olmadı