melikee_80 bazı doktorlar dönmenin gelişim basamağı olmadığını söylüyor bazıları olduğunu takılmayın bence benim kız dönmeye başladığı günden beri düz durmuyor sürekli geri dönemediğinden ağlıyor geceleri yüz üstü yatmaya başladı yere koyuyorum üç saniyede dönüp ağlamaya başlıyor bazen dönmeseydi diyorum