Merhaba arkadaşlar çok utanarak yazıyorum , eşimle biraz önce birlikte olduk , ama bugünler de adet olmam gerekiyordu henüz olmadım ama adetim belirtilerim var bugünde pazar olduğu için çevremizde açık eczane bulunmuyor ertesi gün hapını yarın kullansam ne olur sizce ?
Korunuyorduk bu arada prezarvatif+geri çekilme şeklinde prezarvatif yırtıkmış eşim de yetişememiş çok üzgünüm 😥