happymomk Çok şükür halloldu gibi 3 hafta oldu sorunsuz ilerliyoruz. Benim bir sorum var Dolmuşta, otobüste giderken çişim var derse ne yapıcam. Tuvalet zor bulacağım yerlerde bilenler vardır belki Kemeraltı yada sahilde falan nereye yaptırıcam çişini?
iki_prensesannesi happymomk ben evden çıkmadan yaptırıyordum otobüste vs gelirse de biraz beklemeliyiz falan diyip şarkı söylüyoruz 29 aylık bıraktık bezi şuan 3 yaşında
Naz_ve_annesi happymomk Nasil biraktirdiniz acaba. Kizim suan 26 aylik daha once denedik bezi biraktirmayi ama ne lazimliga nede tuvalete gitmek istemiyor ne yapacağımı bilmiyorum nasil alistiricam çisin geldiğinde tuvalete gidelim söyle diyorum hayır istemiyorum diye ağlıyor
biranneikievlat happymomk Oğlumda bir süre trendyolda satılan çiş şişesini kullandım. Sonrasında tutmaya alışınca evden çıkmadan yaptırıp sıvı alımınada dikkat edince düzen oturdu diyebilirim.
happymomk iki_prensesannesi çarşıya gittiğinizde ne yapıyorsunuz peki ? Yanınızda taşıdığınız bir şey var mı
Sedas00 iki_prensesannesi nasıl başlamaya karar verdiniz acaba 26 aylık olacak kızım bugün klozet siparişi verdim başlamak istiyorum
Denizzzzzyldz Erkek çocuğu ise ben yanımda oyun hamuru kutuları var ya ondan atıyorum çantaya bir poşet içerisinde . Hemen sessizce ona yaptırıyorum. Kapaklı zaten. Oğlum pet şişeyi kabul etmedi çünkü
happymomk Denizzzzzyldz insanlar kınar diye cesaret edemiyorum hiç ya. Ne söyleyecekleri hic belli olmuyor
oglumubeklerken happymomk valla bende yanımda Pet şişe ile geziyorum yapacak birsey yok. Bizde henüz 10 gün oldu başladık ve gayet başarılı ilerliyoruz sorun yok çok şükür öyle çöm otobüs dolmuş vs kullanmıyoruz ama disarda geliyor elbette. Pet şişe ile çözüyoruz işi yapacak birsey yok
happymomk Naz_ve_annesi benim oğlum da öyleydi ilk gün bez tak diye çok ağladı. Hep hadi çişini yap sana çikolata vericem, şeker vericem falan dedim. Öylelikle oturup ilk çişini yaptı yanımda eşim, kaynanam da vardı biz o ilk çişi o kadar abartılı övdük ki anlatamam 😄 sonra zaten kendisi yapmak istedi
iki_prensesannesi Sedas00 Ben direk normal klozetle başladım zaten sinyallerini veriyordu 1 haftada alıştı tabiki her çocuğun gelişimi öğrenimi ayrıdır
Naz_ve_annesi iki_prensesannesi Benim kızım da 26 aylik ama ne tuvalete gitmek istiyor ne de lazimliga nasil yapabilirim bilmiyorum tuvalete gidelim mi dediğimde agliyor istemiyor