Tefomom 4ay sürmez ki ya bu hastalık. Benim oğlumda bu hafta oldu yani Salı günü lekelenmeleri görmeye başladım. Bugün iyice küçüldü o kırmızı noktalar, cuma günü doktora götürmüştüm hiç bişey vermedi bi kaç güne geçer dedi. Geçen sene de olmuştu oda 1hafta sürüp geçmişti. Sizde başka bişey daha olmasın?