Bebeğim 2 ay 11 günlük oldu ama iştahı çok açık. Yani burda görüyorum 6-7 aylık bebeklere 150 cc falan mama veriyorlarmış ama bebeğim tek seferde 200 cc ye yakın anne sütü içmek istiyor. Daha az verdiğimde de sürekli ağlıyor doyunca susuyor. Ama sonra 4-5 saat kadar bisey istemiyor. Normal midir sizce? Kilo alımı bez sayısı falan gayet iyi bir sıkıntısı yok.