Hulyaannee Merhabalar oğlum 2 yaş 4 aylık Her şeye ağlıyor, inatlaşıyor ve bağırıyor birde arkadaşlarına vurma eylemi var bu konuda sıkıntı yaşadıysanız nasıl bir yol izlediniz deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz ?
serrra Merhaba. Benim kızımda 1 ay sonra iki yaşına girecek Allah nasip ederse. Sinirlendiğinde kendini yerlere atıyor kafasını duvarlara vuruyor. Nasıl aşılacak hiç bilmiyorum sendrom mudur atak mıdır neyse artık. İlk başlarda hemen kaldırıyordum yerden müdahale ediyordum. Artık sinir halinde görmezden geliyorum ve sanırım ilgi vermediğim için biraz bu davranışlarında azalma gözlemledim. Sizde o anlarda görmezden gelebilirsiniz🌸