Gizemre Bebeğim 2 aylık ama daha fazla dayanamıcaktım kuaförde değil ama evde kendim boyadım normal boyayla inşallah bi sorun olmaz aranızda boyatan ya da boyayan var mı emzirirken ??
Dogalice Gizemre Ben hamileyken 3 ay Sonra boyatmıştım.Bir de 40’ımız çıkar çıkmaz boyattım.Dibini boyatmadıkça bir sorun olacağını sanmıyorum.
Melekannem Gizemre bende 4 aylık emzirdiğim zamanlarda boyamıstım tamamen :) Hamilelikten sonra değişiklik istyor insan
Anakuzusu Gizemre canım ben yanılmıyorsam 10 günlük falandı boyattığımda. Emziriyordum da bir zararını görmedim çok şükür bu zamana kadar