Bebeğimin yüzünde ve vücudunun bazı yerlerinde tahris gibi, egzama gibi izler var diye dokdora götürdüm. Cildi çok hassas nemlemdirici sür dedi gönderdi. Bölgedeki izler haftalardır geçmiyor. Hatta vücudu açıktayken hızlı hızlı kaşımaya çalışıp kıp kırmızı ediyor, yüzünün yanındakinide kanatıyor. Hassaslıktan baska bir şey olduğu kesin gibime geliyor. Egzama tam olarak nasıl olur yaşayan var mı acaba? Şüphem o yönde. Başka dokdorada götüricem