Yildizzza düzel di mi 😍 vallahi Umut doldurdunuz içime benimkide 3 yaşında bak asla laf dinlemiyor nerde kötü kelime duysa hemen yatkın yani kapıyor daha da unutmuyor biri gelsin Eve çok şımarıyor babasının tepesine çıkıyor bana da aynı konuşturmuyor kimseyle bizi inşallah bizimkidr düzelir bende korktum bu hareketliliği yaramazlığı anarmal olabilir mi diye inşallah geçer gider bizimkide peki kendi kendine yaş ilerledikçe mi duzeşdş yoksa ayrıyeten bişey yaptınız mı