hanımlar kızımın kolunda böyle bir leke var ilk doğduğunda yoktu sonradan ortaya çıktı doktora gösterdik doğum lekesi başlangıcı olabilir takip edelim dedi o zamandan beri herhangi bir büyüme,yayılma vs birşey olmadı boyutu olduğu gibi duruyor ama rengi biraz daha kırmızı oldu sadece. Bu tarz bir lekesi olan var mı acaba sormak istedim başka birşey olabilir mi diye de içimde bir soru işareti kaldı açıkçası