Kızlar malum yaz geliyor, bebeklerinizi hava değişimlerine karşı nasıl giydiriyorsunuz? Yani terliyor üstünü çıkarıyorum sonra esiyor tekrar giydiriyorum, arabaya biniyoruz sıcak çocuk bunalıyor soy sonra dışarı çıkarken rüzgar var tekrar giydir… en basiti bi parka giderken bile oluyo bu, hele emzirirken bebek de ben de sırılsıklam oluyoruz…. Tüm bunları çocuğu hasta etmeden nasıl hallediyorsunuz? Tecrübeli anneler ya da bilen birileri aydınlatabilir mü?