akdogan42 çişli bez sayısı sadece bir taneydi taş çatlasın iki olurdu ve rengi sapsarıydı.Karnı sürekli guruldardı biz gazdan sanıyorduk meğerse açmış yavrum.ilk bebek olunca bilemedik🤷Bir sabah çok fazla ağladı ama nasıl ağlama biz yine gazdan sandık ama hemen doktora götürdük doktor değerlerine bakınca anladık açlıktan su kaybı,şeker düşmesi ve sarılık olmuştu.O günden sonra biraz mama biraz meme ilerledik ama şu an sadece mamayla besleniyor.Zaten sütümde üzüntüden kesildi çok çok az geliyordu.