3ay 10 günlük bebeğim uyuyordu uyandı dönemedigi için rahat rahat koltuğa alabiliyorum çünkü dahq yarım bile çok nadir dönüyor. o arada mutfağa gittim hemen gelecektim iki dakika geçmeden sesine geldim. Yüzüstü düşmüş elleri ileri doğruydu kafa hizasinda sayılır. Aldım biraz sakinleşti emzirdim aktif emdi daha sonra ellerini kollarını kaldırdım rahatsız olmadı ayağı kaldırdım ayaklarının üstüne ayni şekilde tam olmasa da bastı kafasını kısa süreli tutabiliyo. Yani görünürde bişey yok bı kaç saat gözlemlemeki miyim yoksa hemen doktora götürmek mi gerekir. Bebeğim 66cm koltuk daha kısa