Arkadaşlar dayım bebeğimi severken kafasını tavan vantilatör e çarpmış şişlik var kafasında olay zamanı evde değildim köye geldik düğün için köyde oldu olay Napcan lazım vantilatör çalışıyor imış en düşük ayarda çok canım sıkıldı kendim de değilim şu an