hepsigececeksabret Migrosta 2.bez 1 tl imiş. Gerçekten indirimli mi alan oldu mu? Biraz mesafe var bize almaya gideceğim ama gerçekten indirim varsa öyle gideceğim. Fiyatı şişirip sonra indirip indirim yaptık diyorlar bazen de…
ejdermeyvelilahmacun hepsigececeksabret bence gitme. Ben bugün yarım saat yol yürüdüm sleepylerde yok sadece prima dediler. Sleepyde sadece 7 numarada varmış indirim. Molfixde sanırım 5 numarada ama onlar da tabii ki kalmamış
Themom_ hepsigececeksabret E bebekte de %40 indirim var tüm bezlerde. Çoğu migrosta kalmamış bez. Şoktada sleppylerde 1 al 1 hediye
defnevedoruk ejdermeyvelilahmacun nasıl sleepyde yoktu dediler ki? ben 2 mağazaya gittim hepsinde sleepy vardı ve alan vardı, ayrıca sanal markettede vardı ben prima kullanıyorum bulamadım hatta
ejdermeyvelilahmacun defnevedoruk öyle dediler elimdeki bezleri de aldı kasa arkasına koydu hatta almadığım için
enas2365 hepsigececeksabret bezlere zam yapıp indirim yapmışlar almaya değmez. 390tllik bezi 630tl yapmışlar
ejdermeyvelilahmacun defnevedoruk sanal markette de sadece 7 numara indirimde görünüyor 🤷🏻♀️ bilemedim. Semte göre belirleniyordur gerçi stoklar
Laydaren hepsigececeksabret Gayet şişirilmiş kampanya yapılmış. Geçen hafta aldım bez. En azından prima için indirim yoktu. Bezin tane fiyatından bakarak alıyoruz hep, prima bezin tanesine 18 yl tl yazılmış. Dün akşam baktım baya da bezler duruyordu. Diğer markalarda ne durumda bilmiyorum
alpsmother_ hepsigececeksabret uygulamasından da alabilirsin ama bana çok indirim gibi gelmedi bir kere her numara yok bütün paketler az sayılı 30 lu 40 lı falan yani iki tane alınca 60 oluyorsa zaten diğer yerlerde 60 lı paket o fiyata satılıyor paketteki bez sayısına dikkat etmiyorlar maalesef bir de dediğim Gibi çeşit yok hep prima var