Kızlar bebeğim emiyor bazen k valideme burakmam gerekiyor onun için bugün sütümü sağdım 30 ml çıktı. Saklama poşetine koydum ve buzdolabına koydum. Bugün 1 kere daha sağacağım onuda biberona koyup buzdolabına koycağım. Oda soğudugu zaman saklama poşetine ilave edeceğim. Sonra buzluğa bu yöntem doğru mu?