İstanbul’da yaşıyoruz evde çorap giydiriyordum altı tırtıklı olanlardan yürümeyi öğreniyor düşmesin ayağı kaymasın vs diye ama dün ve bugün çok sıcak bende çorap giydirmiyorum ama durmadan terliyor ayakları ben de rahatlasın diye fe suya sokuyorum yıkıyorum bu sefer de soğuk alıp hasta oşır mu diye düşünüyorum normal mi bu terlemeler bebekte