gizemaktass 14 aydır baby turco kullanıyorum memnunum, sadece 4 nodan 5 noya geçişte zorlandık biraz, 4 küçük 5 büyük oldu falan o sırada molfix goon evybaby aldm ya sızdırdı ya pişik yaptı
Baby turcoya devam , geceden sabaha asla sızdırmıyor pişik yapmıyor tavsiye ediyorum deneyebilirsiniz