niloyaaa yanlış yönlendirmeyin derken tatlım beta hcg verdiğimizde düşük yada yüksek olduğunda doktor demiyormu bebek var yada yok eğer zaten değer düşükse bekleyelim biraz deger yükselirse yeni yeni oluşuyor bebek der tekrar gidersin doktora aradan bir 10 15 gün geçtikten sonra birde kan verip sonucunu aldığın zaman elindeki sonuçta hafta hafta bebeğin değerleri yazar hiç bakmadın sanırım niye ezbere konuşuyorsun bizde bilmesek git beta ver demeyiz yanlış yönlendirme yok burda