Yanında hiç ah vurma çarpma gibi şeyler oldu mu benim.oglumda 1 yaşında bilmezdi öyle şeyleri iki ucu gün annemlere gittik orda dustugunde falan ağ deyip yeri orayı burayı vurdular şimdi ben noldu desem ah diyor ya kendine vuruyor ya yere. Ama ilgisini başka yöne verince unutur bir iki güne