Kızlar çocuğum üç yaşında. Aşırı derece siniroluyorum artık kafayı yemek üzereyim. Havalar ısındı kısa kollu giyiypruz çocuğum inat ediyor uzun kollu giycem diye . Kısa kolluya da alışınca uzun kollu giymek istemiyor. Her mevsim geçişinde adeta travma yaşıyoruz. Bir tane arabası var asla o araba olmadan bir yere gitmiyor uyku dahi uyumuyır yemeğini yiceği zamanda masaya koyar kaybolduğu zaman ortalık yıkılıyor. Konuşması iyi günden güne yeni şeyler öğreniyor cümleleri filan kuruyor . Ama çok takıntılı yemek seçmesini zaten es geçiriyorm.dışarda parktada kimseyle oynamıyor sadece kuzenleriyle oynuyor yoksa yabancılarıda sevmiyor asla ısınamıyor