inci2173 bizimde kurbağa pozisyonunda yerindeydi işte elle muayenede hiçbir sıkıntısı yoktu ama böyle oldu inşallah gerek kalmaz alçıya olsa da üzülmeyin elimizden başka birşey gelmiyor şuan ben çok stres yapıyorum sabah girecek ameliyata açık ameliyat olacak