26 martta sezeryan doğum yaptım. 20 dk dan fazla oturursam altta kemiklerim ağrıyor zor yürüyorum kalktığımda. Ve kızıma tek bakıyorum sürekli kucak istiyor. Belim sırtım ağrıyor kendimi çok halsiz hissediyorum.önereceğiniz bi ilaç vitamin vs bişeler var mı enerjik olmak için 🥲