Nısan sonu basladık tuvalet egıtımıne yaklaşık bır hafta ıcınde de çok güzel ogrendı ama ıkı üç gündür inanılmaz zorluyor beni . yapmıyor tuvalete götürdüğüm de sonra bı yere gecıp yere halıya vs yapıyor. Tuvalete götüruyorum gitmek istemiyr oturmak ıstemıyor oturtuyorum zorla o zaman da yapmıyor sabah 11 den öğlen üçe kadar bır sürü su ıctıgı halde cısını yapmadan uyudu. Artık bagırma evresıne geçtim tahammülum kalmadı. Başa sarmısız gıbı bır aydır tuveletnı düzgünce yapmıyor gıbı yenı ogrenıyor gıbi. Lütfen yardım edın fıkır verın ya. Bagırmak ıstemıyorum sonra vıcdan azabı cekıyorum ama bıktım artık çarşaf yıkamaktan halı silmekten