Cileklipastam Bayadir böyle 6 aylik olucaz cok zorlanıyorum annemin yaninda bile emmiyor emzirme odasinda biri gelirse birakiyor nasil gecicek yada gecermi bu
Kadifemsii Cileklipastam bu dönemler olur böyle etrafa odaklanıyorlar birde artık böyle bölük pörçük emerler benim iki kızımda böyleydi
Duyulurum Cileklipastam on aylık hâlâ öyle. Abisinin yanında bile emmiyor 😅 sinir oluyorum her şeye dönüp bakiyor. Mümkün olduğunca yalnız emzirmeye çalışıyorum
[silindi] Cileklipastam kizim 3ayliktan beri bu sekilde asla birisi varsa emmiyo suan 12bucuk aylik hala ayni
Kadifemsii Cileklipastam geçmedi 😬😬 zaten ek gıda derken biraz daha uzaklaştılar memeden bi geceleri doğru düzgün emdiler . 89 aylık olduklarında da tekrar memeye döndüler enteresan
Duyulurum Cileklipastam bir süre daha idare edin sonra zaten emme sayısı azalacak o zaman çok zor olmaz. Bir de sizi anlamaya başlayınca sözünüzü dinleyip emdiği de olur 🤍