Bebegim 4 aylik ve 2.ayından beri egzamasi var. Alerjisi yok ama bir turlu kurtulamadik. Bugun ilk kez kısa kol şort giydirdim kollarında o egzamaları gorunce ağlama krizine girdim :( once yuzundeydi sonra boyun sonra kollar kirmizi leke seklinde iltihapli degil ama yinede cok canimi sıkıyor insanlarin gordugu an sormasi vs bu ne zaman bitcek ya :( nemlendirici ve krem kullaniyoruz ama kortizonlu kremi suruyoruz geciyor sonra tekrar başa sarıyoruz.