MiranAlpinannesi hanımlar bebeğim 4. aya giriyor, ek gıda ne zaman başlamam gerek ve neler yapmam gerek bana rica etsem öneride bulunur musunuz ( kitap, youtube instagram kanalı vs)
kbraatlas MiranAlpinannesi ben istersen özel olarak sana detaylı bilgi verebilirim. Özelden msj atabilirsin 🫠🥰
beyzzsenturkk_ MiranAlpinannesi 5. ayda kendi yemeklerimizden bir kaşık 2 kaşık tattıra tattıra başlamıştım su an 17 aylık her şeyi yer yemez seçmez
mnkanne1 MiranAlpinannesi bizim ilk zamanlar alerjimiz vardı zaten 3 gün kuralı ile başladım yaşına doğru da bizim yediklerimizden verdik hep şimdi 2 buçuk yaş biz ne yersek onu yer direk yemek vermeyin 3 gün kuralı ile gidin mesela domates bal gibi şeyler 1 yaştan sonra verilir alerjik oldukları için
beyzzsenturkk_ MiranAlpinannesi en başından beri bizimle yiyor size kalmıs yedirip yedirmemek başlarda ezersiniz ufak ufak sonra taneli sonra parça sekşinde 8-9 aylıkken nohut kurufasulye oldugu gibi ezmeden yiyordu yani dişinin olmasının önemi yok damaklarıyla ezebilir öğürürse korkmayın boğulmazlar boğulmamak icin öğürüyorlar aşırı tepki vermeyin yemezse zorlamayın
mnkanne1 MiranAlpinannesi ben hem doktorumuza sordum hem ebemize sordum ayrıca instagramda falan ek gıda sayfaları vardı onları takip etmiştim ilk başlarda pütürlü verdim mesela patates haşladım çatalla ezdim verdim havuç haşladım ezip verdim sonra ikisini karıştırıp verdim gibi bir de meyvelerden başlamayın tatlı oldukları için sebze yemek istemiyorlar yoksa
eyvz Bende 4 aylik iken başlattım pirinç unu ile başladım. Yoğurt elma muz kayisi şeftali havuç ve patates tattı. Ayrıca kendi yediklerimdende tattirdim sofrada . Bunun dışında tarhana ve pirinç çorbasıdab 1 çay bardağı kadar yedi . Alerji yapacak kirmizi meyve sebze yumurta bal pekmez hiç vermedim . Ben ne yediysem ev yemeği o da yedi . Şimdilik sıkıntımız yok . Kabızlık yaşıyoruz hep destekle yapıyor ayaklarını bastırıp da . 5 . Ay kontrolünde doktora gideceğim. Sanırım probiyotik başlayacak.
annebalim_ gncglozclk ben herseyden ağzına verıyorum çay kaşığı ucu ıle tadını bılsın dıye ve sevıyor
MiranAlpinannesi mnkanne1 çok teşekkür ederim bebeğiniz kafasını kaç aylıkken tuttu oğlum bi hafta sonra 4. aya girecek ama hala tutamıyor
mnkanne1 MiranAlpinannesi her bebeğin gelişimi farklıdır 3 aylıkken hemen hemen tutuyordu yanlış hatırlamıyorsam biz ek gıdaya 5 aylıkken başladık doktor tavsiyesi ile çünkü alerjimiz vardı kilo alımı yoktu o yüzden