Hayallerim95 ahhh bende annemle karşılıklı oturuyorum kayınvalidem yürüme mesafesinde 10 dakika.
Oğlum 3.5 yaşında kızım 16 aylık.
Neler çektim neler
Aynı şeyler bizde de var kimse destek çıkmıyor bı de üstüne tripler var özellikle annemden, kahvaltıya gel anne oturalım derim gelmez sen niye yanıma gelmiyorsun niye aramiyorsun vs vs. Der halbuki ben arıyorum ben bize çağırıyorum iki çocukla sürekli bir yerlere gidemem. Gittiğimde de evimin her işi kalıyor yapamıyorum
Her aradığımda da ben kahvaltımı yaptım der gelmez mesela sabahın 9unda ararım kahvaltimi yaptım der gelmez gelse de öğlene doğru kahve içmeye gelir onda da elinden örgüsü telefonu düşmez hiç oralı olmaz yanindaki çocuklar napıyor ne ediyor bı gün yine geldi 3.5 yaşındaki oğlum oturduğu koltuğun yan tarafını tükenmez kalemle boyamista boyamış hic oralı değil elinde telefon farkında bile değil napıyor çocuklar
Ve hep bu şekilde
Ben çalışırken yap bı çocuğun olsun biz bakarız sonuçta ne var çocuk bakmasinda derdi tabi onun söylemesiyle yapmadikkk 😂😂 ama yani bu sözleri söyleyen de kendiydi.
Kayınvalidem de derdi hep çocuğun olsun olsun oldu ikinci olsun olsun kardessiz mi kalsın vs vs 😂 2. Çocuğumda supriz oldu bize ben daha çocuk düşünmüyordum ama yine ortada kimse yok tabiki kimse gelip ne çocuklarla ilgileniyor ne alıp bir parka götürüyor.
Halbuki ben doğduğum ailede bunu görmedim dedem nenem halamlar hep yakinimizdaydi ve ilgilenirlerdi bizle.
Babam akşamları parka götürürdü sanki akşama kadar evin önünde sokakta oynayan biz degilmisiz gibi 😂 annem hiç bizi nasıl büyüttü anlamadı bile yani evde değildik ki ya sokak ya park ya dede yanında ya okulda yada biz biraz büyüyünce kendisi işte. Ben evlenmeden 2 3 yıl once işten ayrildi evde
Hemen hemen 10 yıla yakındır evde boş boş oturur ama kimseye karisayim edeyim yoktur. Kayınvalidem desen zaten 30 yıldır emekli evde kadın bı ben ilk çocuğumda çalıştım diye 1 sene kadar baktı çocuğuma o kadar yani başka da yok. Aynı durumu yaşıyormuşz senle
Ayda bir iki kez 3.5 yaş oğlum der babaannesi özledim oraya gidecem babası sabah işe giderken bırakır oğlum da öğlene doğru arar beni ben sıkıldım beni al anne diye bide gider onu alırım mesela 😂 hani böyle başka da bişey yok