Yazan herkese teşekkürler postu unutmuşum burda yeni aklıma geldi dün hava sıcaklığının iyice artmasından dolayı bende vermeye başladım çay kaşığına özellikle de emzirdikten sonra veriyorum ki emmeme gibi bi durum söz konusu olmasın içi yanıyormuş cidden zaten çok huysuz ordan anlamıştım herhangi bir sorun da olmadı 🤗☺️