Parmağını` sıyırmış canını yakmıyo belli sadece gördükçe, anne bak diye kendini yerden yere atıyo. Geçen gün de uyuturken ayağım gitti diye uyumamıştı. Ayağın burda diyorum gitti yok diye bağırınıyo. Bugün de uyumamak için sebep buldu şükür . 2 yaş sendromu sen nelere kadirsin. Herşeye hayır demeyi de adet edindi zaten olumlu olumsuz herşeye hayır diyo. Komşular duysa çocuğa şiddet uyguluyorum sanır. 10 yıl yaşlandım🥹