misskokulummm Minnokkunannesi yenidoğan bebeklerde oldukça sık karşılaşılan ve normal olan bi durum eğer çok uzun sürerse atopik egzama falan olabilir tabi şu am gözüme normal geldi siz yine de bol bol nemlendirin o bölgeyi
bebegim23 Mama ile besleniyorsa mamasını değiştirin anne suyu ise sadece sütünüz yağlı geliyor olabilir benim bebegimdede olmuştu sarılıgi olduğundan mama ve anne sutu olarak gitmiştik mamayi bırakınca geçti bende
ness1 Bizim de bebeğimizde oldu ancak onda başka belirtiler de vardı. Huzursuzluk uyumama gürültülü kaka egzama gibi deri döküntüsü kakasında mukus vs besin alerjisi imiş inşallah sizinki öle değildir .
meleklerinannesi1727 Minnokkunannesi isilik olmş olabilir bide yüzünü bşy ile sildiyseniz gelmemiş olabilir
Yagmurcmn Minnokkunannesi aynı durumun kat ve katını yaşadım bende sütmü sürdüm ki hata yapmışım doktor sadece bol bol nemlendirmemi söyledi bebek yağı kullandım kısa sürede geçmesede düzeldi bir iki aya tamamen geçiyor
beyza000 Yagmurcmn ay benim bebeğim de böyle oldu kulak arkasında da vardı ben egzama sandım öyle olunca meğer hem sivilce hem konak aynı anda olmuş kulak arkasına konak sıçramış. Bioderma atoderm çok iyi geldi bize de
Sedsedsed Minnokkunannesi hiçbir kremi doktorunuza danısmadan kullanmayın tabiki. Ama yeni doğan döneminde gayet normal oda kendi hormon dengesini buluyor. Bizimde 3-4 ay kadar sürmüştü sonra kendiliğinden gecti doktorumuzda asla hiçbir krem vs birsey kullandırmadı.
beyza000 Minnokkunannesi yenidoğan sivilcesi gibi duruyor. Benim oğlum da oldu hala geçmedi. Vücuduna da yayıldı hatta sonra. Süt sürmek biraz riskli bazı bebeklerde ters tepiyor. Doktora götürdüm alerji testi yapıldı sonuçlarını bekliyorum. Bı de Bioderma atoderm önerdi doktor vücudu kuru olduğu için yağ bezleri çok çalışıp böyle sivilce yapıyormuş onu kullanıyorum 10 gündür. Bayağı hafifledi
ness1 sumeyyesummer normalde bebekler gürültülü kaka yapmaz diyorlar. Gaz çıkarma haricinde gürültü olma denildi
beyza000 sumeyyesummer bizimki atopik dermatit çikti. Doktorun fiyete girmemi onerdi besin alerjisiyle birlikte olabilir diye. diyeti actim simdi sadece yumurtayi hala yemedim onun yaptığını düşünüyorum. Krotizonlu krem.kullandim alevli zamaninda. simdi de her gun duzenli dus ve nemlendirme ile gecti denebilir. sadace ara ara kulak arkasi ve gozunde oluyor